Otsing sellest blogist

teisipäev, juuli 31, 2012

Praktika

Olles usin kutsekooliõpilane, teen ma hoogsalt suvepraktikat käsitööettevõttes TikiMari. (Koduleht facebookis). TikiMarist paremat on raske praktikaks ette kujutada, sest ta on tõeliselt mitmekülgne käsitöö ettevõte. Suur osa tegevusest on seotud klaasist vidinate valmistamisega ja teine, nüüd vist juba sama suur osa, riiete valmistamisega ja tikkimisega. Sain küll väriseva käe ka klaasivärvimisel valgeks, aga see ei ole ikka päris minu jaoks. Las teevad need, kes oskavad.
Aga tikkimine meeldib mulle väga, kuigi kogenematus on suur ja aega läheb tublisti. Tulemus on ikkagi tore.

Esimene töö. Läksin proovilapikest saama, kohe aga anti pidulik koorikleit. Töö on viimistlemata, sest ma ei julgenud ise kohe markerit eemaldama ja triikima hakata. Üleminekuvärvidega niit tikkimiseks väga huvitav.
Tibatilluke ristpiste läbi abiriide. Kuna vajas luubiga lambi abi, ei ole lemmik.
Kleidiäärte tikkimine. Äärt oli lausa 5,4 meetrit. Ei olnud väga väike kleidike.
Roosa kleidikese puhul sain mürada nelja värvitooniga.

Aga vöö puhul juba seitsmega.
Kollane kleit ühevärvilise tikandiga.

4 kommentaari:

Helen ütles ...

Imekaunid tikandid! Oh, oskaks ma ka...

Kadri Kivistik ütles ...

Oh need arhailised tikandid. Ma vist andsin ka enda pruutkleiti tehes neile oma sõrme ja nüüd sügelen juba uusi tegema. Sinu töödest saab nii palju inspiratsiooni - imekaunid lihtsalt!

Anonüümne ütles ...

Tubli oled, Pille! Sinu tikandid lähevad järjest paremaks!
TikiMari

Anonüümne ütles ...

Väga toredad tikandid!!!
/INGE/