Otsing sellest blogist

neljapäev, märts 08, 2012

Seitsmekümneviies.




Ma aimasin, et see number on läheduses, aga ikkagi tuli ta kuidagi ootamatult. Nii et sall oli juba varrastel, kui ma raamatupidamist revideerides leidsin, et see ongi nüüd juubelisall/rätt. Koos rättidega on neid kokku 75.
Esialgu oli väike pettumus, et ma üldse mustrit ei valinud, juubel peaks ju olema pisut pidulikum ja suurejoonelisem. Aga siis süvenedes sain aru, et just see muster pidigi olema -rätiraamatust "Nobedate näppude" kiri. Sest muster on ju taastatud 1937 aasta kroonikafilmist "Nobedate näppude linn", mis filmiti 75 aastat tagasi. Juba raamatu jaoks proovilappi kududes mõtlesin, et peaksin sellest salli või räti kuduma. Mitte et see muster mulle iseenesest hullult meeldiks, aga noh nii ajaloolise tõe ja järjepidevuse huvides.
Kudusin mustast Microst ja sain aru, et mul läheb ikka pikalt aega, enne kui ma iseenese tarkusest tõeni jõuan. Sul on õigus, Rees! Micro lõngast sall ei ole ilus! Aga kust ma siis saan õiget värvilist lõnga?

7 kommentaari:

Arella ütles ...

Õnnitlused suure juubeli puhul! Muster on omapärane!

ieska ütles ...

Vaata, aga vaata!
Enne 75ndat juba selline kuhi puhast ilu valmis, et ei paista ise tagant enam väljagi :)

Kappi ja sahtlisse ikka kood onju :P

Igaljuhul võikreemitorti, punaseid nelke ja fanfaarid!

Terje ütles ...

Mismõttes ei ole ilus, väga ilus sall on. Ja muster on suurepärane

Anonüümne ütles ...

Ilus juubelihõnguline sall! /Inge/

Anonüümne ütles ...

Minu meelest ka väga kihvt muster (oi, kuidas mulle ikka suured geomeetriad meeldivad) ja värv on ka äge :)

/Liina/

Rees ütles ...

Kallis Pille, sa oled täiesti võrratu naine! Usu mind, ma tean, mida 75 tegelikult tähendab!
Palju õnne ja tundub, et see 100 ei ole üldse kaugel. Ega ju?
Kingiks sulle meeleldi juubeli puhul head musta, aga ei ole, kahjuks.

KK ütles ...

Ma ka ehmusin selle micro peale, sest ma just sellest koon hetkel.
75 on muljetavaldav number!
Kas on ka teada rekord? Et kes sallimeistritest oma eluajal kõige rohkem on kudunud :P