Otsing sellest blogist

pühapäev, oktoober 23, 2011

Mütsike

Eelmisel kevadel kootud kindad ootasid endale juba ammu sõpra-mütsi. Võtsin ennast kokku ja tegin ära. Ühe salli jagu lõnga on ka ootel, aga idee pole veel küps.

Kui kusagil peaks asuma Ringvarrastega Kudumist Armastajate Selts, siis olen mina esimene vastaliste plakatitega piketeerija nende akende all. Bambusvardad murdusid juba 10.-ndal ringil. Ja ega teflonid palju paremad ei olnud. Ilmselt on viga siiski minus, aga iga 20 silmuse järel pidin ma tegelema kogu ringi edasisikutamisega ja kudumismõnu ei olnud mitte mingit.

4 kommentaari:

Heli ütles ...

:)
Aga niisugust mütsi siis piketil kanda ei saa, kangesti ilus teine!

Heli Villateelt

Rees ütles ...

Ringavrdaarmastajate Seltsi üks rakuke asub mu korteris, muide. Kui järgmine kord Märjamaalt läbi vurad, siis tule ja karju mu akna all natuke. Alevipoolsematest viiekordsetest vali tagumine maja ja neljas korrus... Nelja maja kõik viis korrust on sinu päralt, auditoorium missugune :-) Kui kodus juhtun olema, saab vähemalt nalja natuke, muidu ongi siin nii rahulik.
:-))

A müts ja kindad on imekenad!

Arnikai ütles ...

Väga toredad tööd! Ise jumaldan lausa bambusest ringvardaid ja minu ainus kaotus selles vallas on see, et koer pistis ühed vardad pintslisse, ainult tamiil jäi järgi... :)

Monika ütles ...

Imeilus komplekt!