Otsing sellest blogist

neljapäev, august 26, 2010

Mõtisklus.

Hommikul koolitusele sõites jäid mulle silma mõningad kodusolevad spordivahendid. Asusin meenutama sellesuviseid sportlikke tegevusi. Võimlemine fitpalli ja hantlitega- 0 minutit, kepikõnd- 2 korda, jalgrattasõit- 1,5 korda (üks oli nii aeglane sõit, et see läheb kirja poole eest), võrkpall- 3 korda, uus treeningvahend bodytwister- 2,5 minutit. Sammulugeja seisab nukralt riiulil, mis neid samme tugitooli, arvuti ja köögi vahel ikka lugeda, üle 15-ne vaevalt tuleb... Ühesõnaga- no sports, nagu ütles Winston Churtchill. Selle tagajärjel tekkis Luuletus, mille siinkohal ka avaldan, sest milleks sahtlisse kirjutada, kui saab loomingut maailmaga jagada!:)

Ma olen Truudusetu Naine,
ei armasta ma enam palli.
Must üle käib kui tõusulaine
ja üha uuesti ma armun
vastkootavasse salli.

Aga septembrist algab uus, sportlikum elu. Ausõna!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ihhii...lahe:p...eks sepembris hakkabki uus hooaeg:P
Edu!
/Kungla rahvas/